Uppehåll aqua


Snart kommer en speciell period i min karriär som instruktör.  Från 1 maj kommer jag inte ha några aqua pass längre 😥 4 månader framåt är simhallsdelen på iksu stängd pga omfattande renoveringsarbete. Känns så himla tråkigt. 
Bottenviken kommer inte åtgärdas utan är Nordsjön som ligger utanför men finns ingen ingång förutom genom Nordsjön. Så därför blir den automatiskt oxå stängd 🙄

Nedräkningen började i fredags. Tre pass (ordinarie) kvar. Kommer bli tomt då det är ett sånt härligt återkommande gäng som är på fredagspassen ❤

Jag sa att de skulle gå till spa o träna sen, även om jag inte kommer vara där 😉 Det lät ju väldigt självsäkert liksom men blev väldigt skoj samtal med mkt skratt o skämt 😄 Fick till och med erbjudande om skjuts till o från för att kunna köra där. Hur snällt var inte det då? 🤩🥰
Å vad jag kommer sakna dom! 😭😭

Blir att maxa ut allt nu de två gångerna som är kvar. 👊
Deltagarna sparade inte på krutet så jag fick kämpa på ordenligt för att hålla jämna steg (puls/flås) som de 💦😁

Kommentera här: