Valborg

Då var sista dagen på april snart avklarad. Fattar inte att tiden har gått så fort.
 
Idag var det jobbdag. Var lite sliten från igår. Kom hem ganska sent och sen blev det simning innan jobbet idag. De stänger ju så tidigt på Medley idag så hade inget val. Skulle kunnat springa men pga kraftig smärta i hälen var det liksom inte ett alternativ.. Det var skönt, man blir pigg tycker jag. Pratade även lite med en medelålders man som också simmade. Lite kul att jag vågar prata lite med främlingarna iaf :P
 
Jobbet har flutit på bra tycker jag idag. Tyvärr har foten blivit värre under dagen. Nu känns den inte alls bra :/ Ont i vila och väldig smärta vid belastning.. Jag hopas på ett under, under natten så den är bra imorn.
 
Blev tipsad om att det är lite tal, musik och sång vid slottsparken plus att de skjuter kanoner. Gick dit och det var väl trevligt. Stötte ihop med en kollega C. Så jag hängde på deras sällskap. KÄndes lite bättre att iaf kunna prata lite med någon annan än mig själv ;)
 
Nu ska jag nog försöka kurera den förbannade foten på nåt sätt. Voltaren och sömn testar jag den här gången ;)

Kommentera här: