Oväntat besök

Sitter i soffan o chillar efter ett riktigt mäktigt o skoj Bodycombat här om kvällen. 
Lite nersjunken i soffan o blicken på tvn.
Tycker att jag hör nåt ljud jag inte kan härleda till nåt 🤔 Har balkongdörren öppen så kommer in en del ljud därifrån så automatiskt vänder jag blicken lite åt det hållet när jag som lyssnar. 
Plötsligt registrerar hjärnan två ögon o nåt svart vitt😱 Får en chock o verkligen tjoar till högt lite som när jag förskräckt upptäcker nån obehaglig insekt eller liknande🙈
Det jag ser försvinner o så försöker jag bara förstå vad som hänt 😅

\n

Hjärnan börjar analysera o så tittar jag lite mer noga. Ja då är det en katt som kommit in o hälsar på 😄🐈  Den stack upp huvudet vid soffkanten. Sen duckade den när jag skrek 😅 konstigt 😏😄
Den var ganska spattig så fick röra mig försiktigt för att inte skrämma den. Men den vandrade runt lite här sen kände jag att jag fick försöka få ut den. Jag gillar katter men alltid lite knepigt med nya bekantskaper då det finns så mkt personlighet i de o man inte vet om de gillar att bli burna eller inte mm. Fick tillslut ut den iaf.


Men a trevligt att få besök. Får kanske köpa hem gevalia ifall det kommer fler besök 😂😁 

Kommentera här: