En dag utan dötid 😁

Hade tagit pĂ„ mig ett BP vick i söndags. Perfekt 1,5h timme efter att elinnebandyn var slut. Men sĂ„ fick jag veta att de tagit bort passet. Sjukt irriterande dĂ„ jag bara för att vara lite snĂ€ll och nĂ€r jag liks var pĂ„ plats hade tagit ett Aqua kl 18. Annars hade jag som aldrig haft ett pass sĂ„ sent. SĂ„ lite butter men sĂ„ fick jag en heads up att det var pga kvartalen som det var instĂ€llt. Aha! SĂ„ kollade lite noggrannare pĂ„ tiderna. DĂ„ visade det sig att jag kunde gĂ„ bĂ„de pĂ„ Core och BP 😃TyvĂ€rr inte BC det hade jag redan insett dĂ„ det var pĂ„ fm. SĂ„ leden över det! 😭 

Men sĂ„ fick sjukts frĂ„n lĂ€gret, kom ju i god tid. Hann pusta lĂ„ta allt fika Ă„ka ner ordentligt i magen😅 innan vi körde igĂ„ng 15.45. 
SĂ„ först 30min Core. Tungt men bra release Ă€ndĂ„ tror jag. NĂ„gra övningar som kĂ€ndes lite extra teknik utmanande. 
Sen 15min senare körde vi BP 60min. BĂ€ttre benlĂ„t iaf 👍sen svĂ„r i tajming istĂ€llet men men. Hoppas musiken vĂ€xer fram vart efter pĂ„ nĂ„gra av de övriga lĂ„tarna đŸ€— Vissa riktigt bra andra som sagt kan vĂ€xa fram nĂ€r en jobbar med den o koreografin. 

Hade en ambition att fĂ„ prata lite med M och ja visst lite fick jag ju men mitt tĂ€nkta lite var aningens mer Ă€n det hĂ€r 😄Fick iaf sagt det som var viktigast men hade sĂ„ gĂ€rna velat bolla mer men svĂ„rt nĂ€r alla andra ocksĂ„ ska prata och hon ska lyssna in och höra om övriga med sĂ„ jag kĂ€nde bara det att nĂ€ nu blev det för mkt folk och obekvĂ€mt sĂ„ stack till Aquan dĂ„ istĂ€llet. Jag vet ju hur det blir nĂ€r det Ă€r folk hon kĂ€nner sĂ„ fort nĂ„n sĂ€ger nĂ„t sĂ„ spinner hon vidare pĂ„ det spĂ„ret och tappar helt vad vi kanske pratat om först. A men det Ă€r ju charmen med henne sĂ„ jag fĂ„r hĂ„lla tillgodo de fĂ„ gĂ„nger vi hamnar ensamma i nĂ„t sammanhang 😉 

Lite tungt att masa sig till Bottenviken men sen nĂ€r jag sĂ„g vilka som var i poolen sĂ„ blev det roligare. HĂ€rligt tempo pĂ„ deltagarna och vilja att verkligen ta i. Stannade till och med och pratatde först med en tjej som hade lite funderingar. Sen med tvĂ„ av mina stammisar i omklĂ€dningsrummet 😊Hade egentligen inte tid men de hade vart borta ett tag sĂ„ kul att höra hur det var mm. Plus att de undrade hur jag haft det. NĂ€ men sĂ„ kĂ€ndes som kul dĂ„ att jag hade tagit pĂ„ mig passet trots allt. 

BestĂ€mde att jag gĂ„r hem det duggade lite grann. Orkade inte duscha dĂ„ jag hade ont om tid sĂ„ traskade bara pĂ„. Hemma kvart i Ă„tta. Åtta började ett webinarium som Les Mills hade. Ca 75 min. sen 21.30 dĂ„ landade jag med huvudet pĂ„ kudden och somnade rĂ€tt gött dĂ€r 😅

Ska tillĂ€gga att pĂ„ morgonen före elinnebandyn, 7.15 hade jag en massagekund sĂ„ dagen hade som vart ganska lĂ„ng o intensiv 😅

Kommentera hÀr: